Details, Fiction and جزیره کیش

Wiki Article

کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کجارو تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

متاسفانه به دلیل گوناگونی قوانین کنسلی هتل ها با یکدیگر، تعیین میزان مبلغ کنسلی به عهده هتل بوده و پس از تعیین مبلغ کنسلی رزرو از سوی هتل، ظرف مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت مبلغ به میهمان عودت داده می شود

انواع تفریحات و سرگرمی ها در بالاترین سطح کیفیت در دسترس است.

ورود به شهر و اقامت در هتل این مركز هیچگونه مسئولیتی در قبال کلیه مواردی كه در زمان ورود مسافر به شهر مورد نظر وجود دارد ، اعم از استقبال در فرودگاه و راه آهن ، كیفیت اتاق ، كیفیت غذا و خدمات هتل و غیره را ندارد ، لیكن در نظرسنجی هایی كه از مسافرین پس از سفر ایشان بعمل خواهد آمد ،(بصورت ارسال به ایمیل شبكه) موارد از مسافرین اخذ گردیده و در صورت مشاهده مشكلات ، تمامی آنها به اتحادیه هتل ها منعكس خواهد شد. و در صورت کثرت مشکلات اطلاعات هتل از سایت حذف خواهد گشت . قوانین کنسلی رزرو مسافرین محترم حتما قبل از واریز وجه و نهایی نمودن رزرو موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید. قوانین کنسلی از طرف مرکز: ۱- مسافرین محترم باید پس از تایید رزرو در اسرع وقت وجه رزرو را واریز نمایند،علی الخصوص در ایام پیک که ظرفیت اتاق هتل ها محدود می باشد تاخیر در واریزی وجه می تواند سبب پر شدن اتاق وعدم نهایی شدن رزرو گردد که در این موارد مرکز در حدامکان هتل دیگری را جایگزین و در غیر این صورت کل مبلغ به حساب مسافر عودت داده می شود.

شهر زیرزمینی کاریز با بیش از ۱۰,۰۰۰ متر مربع وسعت از برترین جاذبه‌های تاریخی کیش در بلوار میرمهنا است. کاریز یک شهر زیرزمینی تاریخی نیست؛ بلکه در اصل شبکه‌ای از آب‌های زیرزمینی با بیش از ۲۵۰۰ سال قدمت است که در گذشته آب شیرین قابل شرب ساکنان جزیره و آب لازم برای آبیاری فضای سبز را تامین می‌کرد. شهر زیرزمینی کاریز یا قنات کیش با ارتفاع حداکثر ۴۵ متر و طول ۱۵ کیلومتر از یکی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های هدایت آب‌های زیرزمینی برخوردار بوده و آب آن از بارندگی‌های فصلی جزیره تامین می‌شده است.

با وارد شدن به مجموعه در ابتدا به باغ پرندگان می‌روید. در این باغ از نزدیک حدود ۵۰ گونه از پرنده‌های مختلف را خواهید دید. وقت‌گذراندن بین طاووس‌ها، طوطی‌ها، پلیکان‌ها و پرندگان دیگری که کمتر امکان دیدنیشان پیش می‌آید، تجربه جذابی خواهد بود.

پارک آبی یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی ایران در جزیره کیش میباشد

از همان ویرانه هایی که برجای مانده‌اند، معلوم است که اینجا قبلا منطقه‌ای پررونق بود.قدمت حریره به قرن هشتم میرسد و گفته میشود که در گلستان سعدی نیز به این مکان اشاره شده است.

طرح عجیب مجلس برای برخورد با دانشجویان معترض؛ ایجاد تنش بجای تدوین قوانینی مانند عفو عمومی

شروع قیمت از ۲۲۰,۰۰۰ تهران به کیش تومان هتل پالاس کیش

اسکله تفریحی کیش در شرقی‌ترین قسمت جزیره از محبوب‌ترین اماکن تفریحی کیش به شمار می‌رود؛ اسکله‌ای با ۴۳۷ متر طول، ۱۸ متر عرض و ۱۰,۰۰۰ متر مربع مساحت که در سال ۱۳۸۵ هجری شمسی افتتاح شده است و تفریحات متعددی چون قدم‌زدن و استفاده از هوای پاک، تماشای چشم‌اندازهای طبیعی زیبای طلوع و غروب خورشید، امواج دریا، مرغان دریایی، ماهی‌ها و لاک‌پشت‌های بزرگ، دوچرخه سواری، بالن سواری و ورزش‌های آبی مانند جت اسکی، فلای‌بورد، اسکوتر دریایی، شاتل و بنانا، قایق‌های پدالی و ماهیگیری، قایق‌های عادی و شیشه‌ای و امکانات غواصی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

ثبت رمز عبور ! جهت ورود در دفعات آتی میبایست نسبت به ثبت رمز عبور اقدام نمایید. رزرو /

نهار ، شام جمع قیمت ۳ شب ۱/۰۹/۰۶ یکشنبه

کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

Report this wiki page